Jeg får ikke logget inn

Prøv følgende steg dersom du har problemer med innlogging.

Nå er du på de nye nettsidene våre, og for å logge deg inn kan du ikke bruke det samme passordet som du har brukt på våre gamle nettsider.

  1. Har du tidligere hatt et brukernavn og passord, må du registrere deg som ny bruker. Er du tilknyttet et firma velger du firmakunde, hvis ikke velger du privatkunde.
  2. Om du får beskjed om at brukeren er registrert, kan du klikke på logg inn, scrolle deg ned til bunnen av siden og be om «ny aktiveringslenke». Du vil motta en aktiveringslenke til den oppgitte e-posten din, aktiver brukeren din og lag deg et nytt passord.
  3. Har dere abonnement, kan abonnementsadministrator også kontaktes hvis du er usikker på om du har en registrert bruker med rett tilgang. Kontakt gjerne administrator direkte om du har spørsmål om tilgang og brukerinformasjon.

OBS: Office 365 Single Sign On kan kun benyttes hvis firmaet har avtalt dette med Standard Online AS. Hør med administrator i din bedrift om du er usikker.

Kontakt support@standard.no dersom du fortsatt opplever problemer.